Cumartesi

Trendyol Alışverişimm --Mavi T-shirt--

Yine kendimi kaptırdım bi sürü alışverişler yaptım :)) İlk kargom bugün gelmiş hemenn paylaşıyımm;
59.90 dan 19.90a düşmüştü çekte olunca hemen aldım ve çokta çabuk geldi 
Rengi bu resimde daha net diğer resim ve mankenli resimde biraz açık çıkmış :)
Bu mankenin üzerindeki resim;
Üzerimde çekinmeye  fırsatım olmadı hemen paketi açıp resimledim o yüzden idare edinn :)) Buda askıda ki resmi;
Biraz bol olduğu için tek omuzdan düşürünce daha güzel oluyo :) 
Ankara da her yer kar ve senin aldığına bak demeyinnn yaza yatırım yapıyorum fena mıı :)) 
Bu arada hala üye olmadıysanız buradan tık tıkkkk üye olmanızı tavsiye ederim :)

3 yorum:

  1. çook çok begendim.Bayılıyorum kelebek detaylı herseye:)

    YanıtlaSil
  2. Satışı şuan devam ediyo ve 2 gün var butiğin kapanmasına :)

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan ,taşlı kelebek fikri çok hoş olmuş

    YanıtlaSil