Perşembe

Avon Top Allık

Allık sürmeyi abartanlar yüzünden mi bilmem ama şimdiye kadar hep allıklarla aramda bi mesafe vardı  :))
Nedense şu sıralar biraz sempati duymaya başladım ve yeni allık arayışındayım. Esmer ten için önerilerinizi bekliyorum :p
Bende şuan Avonun top allığından var;


Süngeriyle kullanılınca fırçaya göre  rengi daha fazla veriyo gibi fakat ben genelde fırçayla sürmeyi tercih ediyorum daha iyi ayarlayabildiğim için :)
Rengi çok belirgin değil iyice sürmeniz lazım 
Öyle sabahtan akşama kadar bi kalıcılık beklemeyin derim ya da ben gün içinde yüzümü fazla ellediğim için makyajım fazla dayanmıyo olabilir :))
Uzun lafın kısası biterse tekrar almam heralde ki biter mi orasında meçhul :)

4 yorum:

  1. kardeşimde senin gibi :) yüzünde durmuyor allık. çok hareketlisiniz sanırım ikinizde.

    YanıtlaSil
  2. Evet sanırım öyle :))

    YanıtlaSil
  3. ben de denedim bu allığı ama hemen uçtu. başka allık için öneriniz var mı acaba?

    YanıtlaSil
  4. Bi arkadaşım Loreal True Match allık kullanıyo ve memnun olduğunu söyledi bende almayı düşünüyorum ve eğer alırsam tabii ki deneyimlerimi burada paylaşırım :)

    YanıtlaSil