Cuma

Minik bir alışveriş...

Selam dostlar...
Uzuuunn zamandır bloguma zaman ayıramadığımın farkındayım :( 
O kadar yoğunum ki yazmak istediğim birçok şey içimde birikti şu sınav işlerini bi atlatıyım hepsini bloguma dökcem inşallah :)
Vee minik alışverişime geçelim...
Alışveriş merkezinde dolanırken ne zamandır oje almadığımı fark edince hemen ojelere daldım :) ( yeni çıkan serileri eskitenler olmuştur ama ben anca alabildimm malesef :) )
İşte cicilerimm;
En soldan sırayla numaraları;
* Flormar - Black Dot BD01
* Golden Rose - Fantastic 194
* Golden Rose - Jolly Jewels 110
* Golden Rose - Fantastic 189
* Flormar - Matte M02

Birde çıkmışken;
- Maybelline New York  Watershine Gloss 560 , 
- Cecile Ultra Shine Lip Gloss 09 ve 
- Alix Avien Dipliner de almış bulundum :)
Bunlara daha sonraki yazılarımda detaylıca yer vereceğim :)

Ojelerime gelince hepsini ayrı ayrı çok sevdim :P Ama tahmin edeceğiniz gibi pullu olanları çıkarmak biraz sıkıcı.Çözüm olarak asetonlu pamuğu 1-2 dk üzerinde bekletmek işinizi kolaylaştıracaktır.
Henüz tam anlamıyla kullanamadım dolayısıyla detaylı resimlere de yer veremedim, kullandıkça paylaşmaya çalışacağım artık :)

Veee kamera arkası :=)

Evde çookkkk meraklı biri var;

Sürekli peşimde dolanan , resimlemeye çalıştığım her şeyi koklayan inceleyen bir yaramaz :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder