Cuma

Gratis Bayram indirimi ve Watsons - Minik bir alısveris

Aslında bu indirimi bir kaç gün sonra bekliyordum bugün haberi alınca şaşırdım biraz
Yolumda bir AVM'ye düşünce kısıtlı bir zamanda olsa fırsatı kaçırmadım :)


Aldıklarım;
* The Balm Give Crease a Chance Fırça
* Maybelline Colossal Kajal Liner
* Real Techniques Expert Face Brush

Fırçalara ihtiyacım vardı göz kalemini de merakımdan aldım :) The Balm - Hot Mama allığımda az kaldı da kıyafet alışverişi falan biraz çok açılınca onlar bir daha ki indirime kaldı  :)
Umarım almak istediklerinizi indirimdeyken yakalayabilirsiniz ...

Sağlıcakla kalın...

4 yorum:

  1. RT fırçalarda indirim varmı?

    YanıtlaSil
  2. Gratiste yokta Watsonsta vardı 25.50'ye aldım ben

    YanıtlaSil
  3. Maybelline göz kalemine bayılıyorum sürümü çok kolay blogunu izlemeye aldım ben de bloguma beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. Evet sürümü kolay, renk verişi muhteşem ama biraz çabuk akıyor bende
    Blogunu inceliyorum çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil