Pazar

indirimli YKM Alısverisim

Yeni yıla yaklaştığımız şu günlerde firmalar birbirinden güzel alışveriş kampanyalarını ardı ardına yayımlamaya başladı.Bilenleriniz vardır mutlaka ama bilmeyenlere de ben haber vermiş olayım. YKM de www.ykm.com.tr adresindeki online alışverişlerinde çok güzel bir kampanya başlatmış 150 TL ve üzeri alışverişlerinizde 30 TL anında sepette düşüyor;
Tabii aynı kampanya www.boyner.com.tr sitesinde de mevcut. Üstelik bir çok üründe indirimler var ve çekin herhangi bir sınırlaması yok. Hal böyle olunca bende fırsatı kaçırmadım eksik birkaç ihtiyacımı tamamladım :)
Siparişi verdikten 6 gün sonra elime ulaştı ürünlerim;
Birçok sitenin 2-3 günde ulaştırmasıyla kıyaslarsak bu konuda biraz yavaş kalmışlar ama çokta uzun bir süre değil tabii :)
Bu arada bir çek kampanyası daha başlatmışlar, iki kampanya birleşiyor mu bilemiyorum çünkü ben alışverişimi yaptıktan sonra başlamış hediye çeki kampanyaları;

11-31 Aralık tarihleri arasında 200 TL Alışverişe 50 TL hediye Çeki, 400 TL Alışverişe 150 TL hediye çeki veriyor.
Alışveriş meraklılarına duyurulur :)

Sağlıcakla kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder