Cuma

Outlet34.com çekilişimizin sonucu :))

Araya bayram girince ilk defa sonuçları  2-3 gün geç açıklamış oluyorum :) Hem fazla nete takılamadım hemde sizlerinde tatilde olabileceğini varsayarak biraz geç yaptım çekilişimi
Bildiğiniz gibi www.outlet34.com ve www.modaistan.com işbirliği ile bir kişiye beğendiği kravatı hediye edeceğimizi söylemiştik. Tüm modeller  için sitemizi inceleyebilirsiniz;   www.outlet34.com

Veeee sonucu açıklıyorummm  :=))

Kazananımızzz; kampanyafy

Tebriklerrr kampanyafy :)
En geç 22 Kasım 2010 tarihine kadar , mailin konu kısmına OUTLET34 yazarak  iletişim bilgilerini denemedenalma.blogspot@hotmail.com adresine yollamanı istiyorum.İletişim bilgilerin belirtilen tarihlerde ulaşmazsa yeniden çekiliş yapmam gerekecek...

Beni izlemeye devam edinnnnn veeee yeni kurduğum facebook sayfama katılmayı da unutmayınnnnnn:=))) =>>>> ( TIKKKKKKK

2 yorum: