Cuma

Ejoya'dan gelen takılarım :)

Bildiğiniz gibi www.ejoya.com sitesiyle çokk güzel bir kampanya yapmıştık ve ilgide oldukça fazlaydı. 
Tabii konu takılar olunca aklımız başımızdan gidiyor :=)) 

Siteyi daha blogumu açmadan çoook önce keşfetmiştim, ürünlerini de hayranlıkla incelerdim. Kendileriyle kampanya yapma fırsatı bulduğum için çok memnun oldum ve bir kez daha teşekkür etmek istiyorum :)
İşte siteden beğenip zevkle kullanmaya başladığım kolyelerim ;
 Çokk güzeller dimi :=))) 
İkiside 925 ayar gümüş ve her kıyafete uyum sağlıyorlar :) 
Üstelik fiyatlarıda çok uygun geldi bana :)
Siteden Yusufcuk olanını  15.37 TL'ye ,
Melekli olanını da 33,80 TL'ye alabilirsiniz...
Bu arada sitemizin hızından da bahsetmeden geçemeyecğim :=))
Bir buçuk günde kolyelerim elime ulaştı ve benden bu konuda da tam not aldılar :))
Kampanyamızdan 50TL hediye çeki kazanan arkadaşımızda resimlerini yollarsa sayfama ekleyeceğim demiştim, saolsun  göndermiş ; 
 Aldığı iki yüzükte harika ve kendisine çok teşekkür ediyorum resmi paylaştığı için :)


Benii izlemeye devam ediiiin :=)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder