Cuma

İpana 3 Boyutlu Beyazlık Ve Ekstra Ferahlığı Denedim Biliyorum :=))

Bir süre önce sizlere yakında kullandığım ürünleri, deneyimlerimi ve resimleri paylaşacağımı söylemiştim bence artık zamanı geldi :=)) 

Tabii zaman zaman sizin yorumlarınıza ve  kampanyalarımdan kazandığınız ürünlerin resimlerine de ihtiyacım  olduğunu tekrar hatırlatıyım :)

Bu süreçlerde kampanyalarımın güncel kalabilmesi ve sizlerin daha rahat bulabilmesi için onlarıda sürekli güncelleyerek ilk sayfada kalmalarını da sağlayacağım...

Yazacaklarımda o kadar birikti ki  hangisinden başlasam bilemiyorum :=)) İlk olarak www.denedim.biliyorum.com sitesinden kullanıp deneyimlerimi sizler ile paylaşabilmem için gelen İpana diş macunuyla başlıyorum. Tamda dişlerimde çok sorun yaşadığım ,geceleri uyanıp 5'er defa dişlerimi fırçaladığım bu dönemde gelmesi iyi oldu diyebilirim:)
Kargodan diş macunu geldiğini görünce hemen paketini açıp kullanmaya başladım tabii ve çok ferahlatıcı bir etkisi var diyebilirim.Üç boyutlu beyazlık etkisini de unutmamak lazım ve düzenli kullanımda bu etkisinide görebiliyorsunuz.Ayrıca bildiğiniz gibi İpana hem kaliteli hemde oldukça ekonomik bir marka...Ben denedim ve memnun kaldım sizlerde mutlaka deneyin bence :=)) 

Bunu genellikle dişim ağrıdığında daha iyi anlıyorum gerçi ama ağız sağlığı gerçekten çok çok önemli özellikle çocuklara çok küçükken diş fırçalama alışkanlığı kazandırılmalı bunun yanı sıra da kesinlikle dişçi korkusunu önlemeye çalışmak gerekli çünkü o korku büyüyünce de geçmiyo bakınız şekil A'da beni görebilirsinizz :=))



2 yorum:

  1. çok güzel bir yazı olmuş. Denedim Biliyorum ekibi bana da göndermişti. ben de çok memnun kaldım. özellikle ağızda bıraktığı ferahlık baya uzun sürüyor. Procter Gamblenin bu sitesine üye olup ürünleri ilk deneyenlerden olmak çok güzel...

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Victora :)

    YanıtlaSil