Çarşamba

Fırsat Diyarı kazananımızz :)

Sonuçları bi iki gün geciktirmiş oldum hepinizden çok özür diliyorum arkadaşlar. Bu aralar biraz yoğun olduğum için çok fazla zaman ayıramadım :)
Biraz Kampanyamızı hatırlatıyım hemenn sonuçlarımızı açıklarım :=))

www.fırsatdiyari.com ile bir kişiye resimde gördüğünüz porselen fırın kabını hediye edeceğimizi duyurmuştukk ve güzel kampanyamız için firmamıza bir kez daha teşekkür ediyorum :)
Ayrıcaaa sitemizdee;
 Kargonun bedava olduğunu ve her hafta yeni bir fırsat balığı yakala şansınızı unutmayınnnnn :=)))


Videomuzzzzzz;




Vee kazananımızzzz 22 numaralı yorumumuzun sahibi deniz oldu :=))

Tebriklerrr deniz :=))

En geç 1 Ocak 2011 tarihine kadar , mailin konu kısmına FIRSAT DİYARI yazarak  iletişim bilgilerini denemedenalma.blogspot@hotmail.com adresine yollamanı istiyorum.LÜTFENN Telefon numaranı yazmayı da unutmaaa :=)) kargo için gerekli çünkü :) İletişim bilgilerin belirtilen tarihlerde ulaşmazsa yeniden çekiliş yapmam gerekecek...

Beni izlemeye devam edinnnnn veeee yeni kurduğum facebook sayfama katılmayı da unutmayınnnnnn:=))) =>>>> ( TIKKKKKKK
 

3 yorum: