Cumartesi

Ortaya karışıkkkk :=)))

Daha öncede gelen ürünlerin resimlerini ve yorumlarımı ekleyeceğimi söylemiştimm ve bir kaç deneyimii de paylaşmıştım :) 
Tabii bu aralar biraz yoğun olunca pek fazla internete zaman ayıramadım.Dolayısıyla da blogumla biraz ilgilenememiş oldum.
Hazır vakit bulmuşken sizlerle biraz sohbet etmek hasret gidermek istedim :=)))
Birçok kampanya yaptık ve birçok kazananımız oldu , birçok hediyeler verdik...
Bu yazımda bazı ürünlerin resimlerini ekleyip ufakta olsa fikirlerime yer vermek istedim veee başlıyorummmm :=))

İşte Laber Kimya'dan gelen Laber Creamol Cream & Cologne;
Daha önce hiç denemediğim ve kullandıktan sonra  oldukça memnun kaldığım bir ürün diyebilirim :) Hem oldukça ferahlatıcı hem de kullanımı kolay ve istediğiniz zaman istediğiniz yerde çantanızdan çıkartıp kullanabiliyorsunuz.Kokusu da gayet güzell.Çantamda sürekli bu tarz ürünler taşıdığım için çok işime yaradı  :) Yani uzunn lafın kısası benn deneyip memnun kaldım sizlere de öneriyorumm diyebilirimm  :=))

Bu resimde gördüğünüz bileklikte altın ve gümüş kaplamalı mıknatıslı bileklik. Hatırladığınız gibi www.hediyeliktaki.com sitesiyle beraber yaptığımız kampanyamızda 3 izleyicimize de hediye etmiştik...
Müthiş bir ürün diyebilirim çünkü boncukları koparıp yapıştırmak oldukça eğlenceli ve stres atıcı :)Sitemizdeki tanıtımında ağrılara iyi geldiğini falan da okumuştum fakat herhangi bi ağrım olmadığı için o yönünü bilmiyorum :) Şimdi anneme hediye ettim ve o özelliğiyle ilgili yorumlarını aldığımda sizlerle paylaşırım :) Bu arada ürünün fiyatı da oldukça uygun ve şuan sitede 21.9 TLye satılıyor...


İşte bu çantalarr benimm herşeyimm :=)) Hatırladığınız gibii www.ceyyiz.com ile 10 kişiye de hediye etmiştikk :=)) Ortanca olanını bir arkadaşıma hediye ettim diğer ikisi de çokk işime yarıyo. Büyük olanına ojelerim sığdı küçüğe de tokalarım :=)) 3ününde içi oldukça geniş ve ayrı ayrı aynaları var. Koyu kırmızı kısımları deri ve de oldukça sağlam çantalar...
Şıklıklarıyla ilgili yorum bile yapmıyorummm görünen köy kılavuz istemez biliyosunuzzz :=))
Yani kısacası eğerrr makyaj çantasına ihtiyacınız varsa bu çantaları şiddetle öneriyorummmm.
Sitemizde şuan indirimde ve fiyatı  36,00 TL den  18,00TL ye düşmüşş :=))

Bu kravatta www.outlet34.com sitesinden gelmişti ama sırf blogumda kampanya yapıp hediye ettik diye pek iyi şeyler söyleyemeyeceğim :) Yani kampanya sürecimizde herşey çok güzeldi fakat kampanya sonuçlanıp sıra ürünleri göndermeye gelince durum biraz değişti. Daha doğrusu kazananların beğendiği ürünler yollanacaktı fakat sanki elde kalmış pek beğenilmemiş ürünler yollandı ve kimsede memnun kalmadı ayrıca beğenileyen bir ürüne kargo ödemek zorunda kaldı insanlar. Bana gelen ürünü de resimde görebilirsiniz :)
Bende pek beğenmedim ürünü ve memnuniyetimi dile getirebildiğim gibi beğenmediğim ürünleri, firmaları veya siteleri  de sizlerle paylaşmaya devam edeceğim...

Neysee şimdilik bu kadar...Deneyimlerimi sizlerle paylaşmaya devam edeceğim sizlerde deneyimlerinizi benimle ve diğer insanlarla paylaşmak isterseniz bana mail atabilir veya bloguma yorum bırakarak dile getirebilirsiniz :)

Beni izlemeye devam edinnnnn veeee  facebook sayfama katılmayı da unutmayınnnnnn:=))) 
=>>>> ( TIKKKKKKK 
sizdee beni izlemeye devam edinn :=)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder