Salı

Tasarımın CD'si kampanyamızın sonucuu :)

Biliyorum  Tasarmın CD'si ile bizden özel tasarım kolye kazananımızı sizlerde çok merak ediyorsunuzzz:=) 
O halde küçük bir hatırlatma yapıp kazananımızı açıklıyorum :)
Hediyemiz bildiğiniz gibi resimde gördüğünüz kolye ve bu kolye de diğerleri gibi pleksiden ve tek tek çizilerek tasarlanıyor.En önemli özelliği ise kişiye özel hazırlanıyor olması. Yani aklınızdaki modelleri Canan Hanım'la iletişime geçerek özel olarak hazırlatıp kendi modanızı yaratabilirsiniz...Bu arada güzel kampanyamız içinde kendilerine tekrar teşekkür ediyorumm diğer modeller içinde sizi siteyi incelemeye davet ediyorum:))
>>>>> http://tasarimincdsi.blogspot.com/ <<<<<

Şimdi sıra geldi çekilişimize :)

İştee çekiliş anımızzzz;

Vee Kazananımızzzzzz;  Emel

Tebrikleeeerr :))

En geç 7 Ocak 2011 tarihine kadar , mailin konu kısmına TASARIMIN CD'Sİ yazarak  iletişim bilgilerini denemedenalma.blogspot@hotmail.com adresine yollamanı istiyorum.LÜTFENN Telefon numaranı yazmayı da unutmaaa :=)) kargo için gerekli çünkü :) İletişim bilgilerin belirtilen tarihlerde ulaşmazsa yeniden çekiliş yapmam gerekecek...

Beni izlemeye devam edinnnnn veeee  facebook sayfama katılmayı da unutmayınnnnnn:=))) 
=>>>> ( TIKKKKKKK

2 yorum: