Pazar

Dettol Kazananlarımızzz

Solunum yolu enfeksiyonlarının %50’sinin yayılması eller yoluyla olur. Grip olmuş insanların %58’inin ellerinde grip mikroplarına rastlanmıştır. Grip mikropları ellerde en az 2 saat yaşayabilmektedir. Her saat, 2 kez burnumuza ve/veya gözlerimize dokunuruz.
Firmamız ve ürünleriyle ilgili daha detaylı bilgiye www.dettol.com.tr   adresinden ulaşabilirsiniz.  
Vee işte kazananlarımızzz;

Dettol(Original) Sıvı Sabun kazananımız; Paşam41

Dettol(Original) El Sabunu kazananımız;  nevarsasat


Tebrikleerr arkadaşlarrr blogumda yeni yılın ilk kazananları siz oldunuzzz  :=))

Bilgilerinizi en geç 5 Ocak 2011 tarihine kadar , mailin konu kısmına DETTOL yazarak  denemedenalma.blogspot@hotmail.com adresine yollamanızı istiyorum.LÜTFENN Telefon numaranızı yazmayı da unutmayınn:=)) kargo için gerekli çünkü :) İletişim bilgileriniz belirtilen tarihlerde ulaşmazsa yeniden çekiliş yapmam gerekecek...


Beni izlemeye devam edinnnnn veeee facebook sayfama katılmayı da unutmayınnnnnn:=))) =>>>> ( TIKKKKKKK )
 

3 yorum:

  1. çok istiyordum detol ürününü denemek şans bana güldü teşekkürler bilgilerimi gönderiyorum

    YanıtlaSil
  2. merhaba,tesadfen kazandığımı gördüm bilgilerimizi nereye göndereceğiz?

    YanıtlaSil
  3. İsim soyisim,
    telefon,
    adres
    şeklinde bu adrese göndermeniz gerek;
    denemedenalma.blogspot@hotmail.com

    YanıtlaSil