Cumartesi

Tırnak süsleme setim vee tırnaklarımmm :))

Daha öncede bahsetmiştim tırnak süsleme setlerimin geleceğinden :) Bir kısmı elime ulaştı ve hemenn denemeye başladımm. Yaptım sildim denedim derken bi kaç resimde sizler için çektim :)
( Ürünlerin resmini biraz kullandıktan sonra çektimm gözünüze takılan bi leke falan olursa oje lekesidirr :D )
Önce üründen bahsedeyim ;
5 disk 5.90TL ve 2 disk+ damga ve sıyıraçtan oluşan takımda 6.95 TL 

Yakaladın.yakaladın.comdan  ve çookkk ucuz fiyatlarıı :). Konad disklerinin 1 tanesi 10 TL ve damga + sıyıraç 15 TL diye biliyorum . Tabii onda disk seçme şansınızın olması güzel ama aradaki fiyat farkı da oldukça fazla :)
Bi kaç tane de tırnak resmim varrrr ilk denemelerim olduğu için ufak tefek hatalar olmuş olabilirrrr :=))
Bunu çokk sevdimmmmm;
Golden Rose 85 numara Sarı oje ve üzerinde yine Golden Rose 60 numara Kırmızı oje + 71 numara Siyah oje :)) Çokkk şirin oldu bayıldımmmmm :) 
Sarı ojeler tırnağımdayken aynı renkleri kullanarak bide güllü deseni denedim oda bu şekil;
Tabii bayaa bi yapıp sildiğim oldu ama resimleyemedimm telefonum sinir etti benii ve resimler net olmayınca (hava kararmaya başlayınca görüntü kalitesi berbatlaşıyo ) bende çekmeyi bıraktım :((  Sanırım güzelll bi fotoğraf makinesi alma vakti geldii ( önceki bana pek dayanamadı maleseff  ) alınca daha kaliteli resimler çekip paylaşırımm sizlerle :) 
Bu arada uygulaması tahmin ettiğinizden dahaa kolayyyyy :)
Buda ayak denemelerimden bi resim;
Golden Rose 02 parlak beyaz ve Flormar 313 siyah oje kullandım :) Bide resimleyebildiğim şöyle bi deneme var.Yine  Golden Rose 02 numara ve desen için Flormar Neon serisinden 009 numara mor kullandım;
Ojeleri sürüp silmekten yarım şişe aseton harcadım ama hangi renkler tırnakta hangi renkler desende daha iyi oluyo biraz öğrenmiş oldum :) Renk uyumları çok önemli o yüzden dikkat etmek lazım ve tırnağınızdaki oje açık renk , diskte kullandığınız da koyu renk olursa daha güzel duruyo :)
Ayrıca tırnaklarım uzayınca daha güzel duracaklarına eminimmm :=))


Neysee şimdilik bu kadar, ilerleyen zamanlarda daha güzel resimler eklemeye çalışacağım bu defa acemiliğime veriinn :=))


Beni izlemeye devam edinnnnn veeee  facebook sayfama katılmayı daunutmayınnnnnn:=))) 
=>>>> TIKKKKKKK )  

14 yorum:

  1. Hayırlı olsn kuzum:) okumak çok keyifli bende çatpat yapıyorum bişiler bugun denedim ilkk kezz:) ama senin kirazına bayıldım:)))

    YanıtlaSil
  2. saol canımmmmm kiraz benimde favorimmm üstelik ilk denememdi :))Canlı renklerle daha güzel oluyo ama desen için seçilcek oje çok önemlii çok koyu durması lazımm :)
    Yakın zamanda yine oje alışverişine çıkıyımmm :P

    YanıtlaSil
  3. merhabalar...
    bloğunu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım. bana da beklerim.sevgiler...
    http://modaderyasi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler derya :) Bende şimdi blogunu keşfetmiş oldum takipteyim artık:=))

    YanıtlaSil
  5. Ben de bu setten almayı düşünüyodum ama kararsız kalmıştım. Ama senin post'larını da görünce sanırım artık alıcam :) Ojelerle ilgiliysen bana da beklerimm

    http://ojedenojeye.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Kesinlikle tavsiye ederim ben daha önce almadığım için pişmanımmm :)
    Yoğunluktan şu aralar pek zaman ayıramasam da ojeler benim herşeyim :P
    Hemen inceliyorum blogunu :)

    YanıtlaSil
  7. Adsız22:20

    Merhaba, bloğunuz çok hoş, takipteyim, desen disklerinin numaralarını verebilirmisiniz?Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  8. Desen disklerinin numarasını verebilirim fakat şöyle birşey var. Disklerin markası konad değil ve yazımda da bahsettiğim gibi yakaladinyakaladin.comdan aldım. Alırken malesef disk belirleme şansınız olmuyor karışık geliyor :)

    YanıtlaSil
  9. Adsız22:02

    Ben daha önce aldım ve numara verdim istediğim numaralar geldi, özellikle kare disklerin numaralarını alabilirmiyim.Teşekkür ederim.
    sahra şahman sahrasahman@hotmail.com.

    YanıtlaSil
  10. Hmm ben seçilmiyo diye biliyodum ama madem seçilebiliyomuş tabi kii yazarım :))
    B11,B17,B22, B23, B24, B25 :)

    YanıtlaSil
  11. Adsız22:35

    Çok teşekkür ederim.sahra

    YanıtlaSil
  12. Rica ederim :)

    YanıtlaSil
  13. Adsız00:43

    çok güzzzel olmuşlar..kirazlar çok şeker .. ben de almıştım disklerden ama seninkinden değil..markası salon express..disklerde çok güzel desenler var fakat tırnağa çıkmıyo..onlarca ojeyle denedim olmuyo..acaba ojelerin belli bi yoğunlukta mı olması gerekiyo yoksa benımki tırt mı çıktı :(

    YanıtlaSil
  14. Tırnağına açık renk oje sürdükten sonra koyu renkli bir ojeyle desenleri denersen daha iyi sonuç alabilirsin hatta desen için kullanacağın oje ne kadar yoğun olursa sonuç o kadar iyi diyebilirim :) Söylediğin markanın disklerini kullanmadım ama dediğim gibi yapıncada sonuç aynıysa disklerde sorun olabilir :(

    YanıtlaSil