Çarşamba

Günlükürün.com Kampanya Sonucumuzzz :)

Günlük ürün kampanyamızda son buldu, kazananlarımızı belirledik ve kısa zamanda hediyeleri ellerine ulaşacak :) Firmamıza hem kendi adıma hemde kazanan arkadaşlarım adına teşekkür ediyorum :)


Videomuzla ilgili bi sıkıntı oldu bloguma yükleyemedimve  youtube üzerinden yükledim:) Sizleri fazla bekletmek istemedim o yüzden gece gece yapıyorum çekilişimii kıymetimi bilin yaniii :=)))






Kazananlarımızzzz;


Mouse Araba Kazananlar;


Birinci kazananımızzzz;   asdfasfgdg


İkinci kazananımızzzz;      Filiz Yumer Teke


Magnet Saat Kazananlar;


Birinci kazananımızzzz;  Fatma Özdemir


İkinci kazananımızzzz;   Özlem


Üçüncü kazananımızzzz;  ece


Dördüncü kazananımızz;  bahar taşkıran


Beşinci kazananımızz;  hacer elçi


En geç 29 AĞUSTOS 2011 tarihine kadar , mailin konu kısmına GÜNLÜK ÜRÜN yazarak  iletişim bilgilerinizi denemedenalma.blogspot@hotmail.com adresine yollamanızı istiyorum.LÜTFENN Telefon numaranızı yazmayı da unutmayınnn :=)) kargo için gerekli çünkü :)


Beni izlemeye devam edinnnnn veeee  facebook sayfama katılmayı daunutmayınnnnnn:=))) 
=>>>> TIKKKKKKK ) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder