Pazar

Loreal Paris Pure Zone Clean Pad -Derinlemesine Arındırıcı Jel

Daybuyday.com dan aldığım bakım ürünlerinden önceki yazımda bahsetmiştim ( tıkk ). Ürünleri kullanmaya tabii ki en merak ettiğim ürün olan Loreal Paris Pure Zone Clean Pad -Derinlemesine Arındırıcı Jel ile başladımm :))
Bi yandan kullandım bi yandan detaylıca resimlemeye çalıştım;
Bu tarz temizleme jellerini kullandıktan sonra cildimde bazen kabuk atarcasına kuruluklar olsa da bu üründe böyle bir sorunla karşılaşmadım.
Tabii yine de kullandıktan sonra nemlendirici bi krem sürmekte fayda var :)
 Pedini çok beğendim hem jelin güzelce köpürmesini sağlıyor hem de cilde masaj yapıyor..Ayrıca çok kullanışlı bence jel bittikten sonra atmamak lazım hatta  başka ürünlerle de kullanılabilir  :) 
Cildi ferahlatan ve makyaj kalıntılarını güzel bir şekilde temizleyen bir ürün ve düzenli kullanımda daha iyi sonuçlar alacağımı düşünüyorummm  :p

15 yorum:

  1. Ben de kullanıyorum 6 aydır bitmedi :) Yenisini aldım dün :) Biter de jelsiz kalırım diyeee :) Pedi de eskidi 6 ayda yenisine geçeceğim bugün :) Güle güle kullan mükemmel bir ürün bu.
    http://ezgiyleguzellik.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Bitince bende yenilerim heralde çünkü memnun kaldım üründen :))

    YanıtlaSil
  3. Adsız16:31

    her akşam kullanılmalı mı yoksa peeling gibi haftada 3 kez gibi mi kullanılmalı

    YanıtlaSil
  4. Bence haftada 2-3 kez kullanmak yeterli çünkü her akşam kullanmak cildinizi kurutabilir :)

    YanıtlaSil
  5. Adsız20:12

    çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  6. Rica ederim :)

    YanıtlaSil
  7. Teşekkür ederim. Güzel ve açıklayıcı bir yazı olmuş. Bu blog'u yakından takip ediyorum.

    YanıtlaSil
  8. Beğenmenize sevindim. Güzel yorumunuz için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  9. yüzümün hali berbat bu ürünü kullandıktan sonra oldu. hem sivilcem çıktı hem de yüzüm gerildi ve kıpkırmızı. derim de dökülüyor :(

    YanıtlaSil
  10. Hmm demek ki sizin cildiniz farklı tepki vermiş üzüldüm geçmiş olsun :(

    YanıtlaSil
  11. Benim yüzüm çok yağlı sivilceydi siyah noktaydı hepsinden var bu ürünü aldım ama haftada kaç kez kullanmalıyım cevap verirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  12. Bence haftada 2-3 kez yeterli olacaktır hatta cildiniz hala yağlıysa 4e çıkarıp denersiniz kuruma yaparsa sayıyı ona göre azaltırsınız

    YanıtlaSil
  13. ben aldım ama pek beğenmedim şahsen .Şu aşağıda ki siteden aldım.

    http://www.birleydi.com/

    YanıtlaSil
  14. Adsız10:59

    Urunu kullandiktan sonra yuzunuzu yikamazsaniz tabii ki kurur

    YanıtlaSil
  15. Adsız17:12

    Benim cildim cok hassas urunu yeni aldim ve hassas cilt icin iyi mi cildi hassas olup kullananlar var mi?

    YanıtlaSil