Pazartesi

TONİKLERİM

Hiç ihmal etmeden her gün kullandığım ürünlerden biri de tabi ki tonik..Hem cildi temizleyip ferahlatmak hemde makyaj kalıntılarından kurtulmak için birebir ama alacağınız toniği iyi seçmek lazım :)
Bende bolca mevcut olunca deneyimlerimi paylaşmak istedim :p
1. Avon - Clear Skin
2. Loreal Paris Pure Zone (Siyah Noktalara Karşı)
3. Neutrogena Deep Clean 
4. Loreal Paris Pure Zone
5. Olay
1 Numarada Avon Clear Skin var. Aslında uzun süredir almama rağmen pek fazla kullanmadım. Yeşil olanı ferahlatıcı ve sıkılaştırıcı, Mavi olanı ise akneye meyilli ciltler için siyah noktaları temizleyen tonik.
Fiyatları gayet uygun hatta kampanyadan ikisini 9 TL ye aldım diye hatırlıyorum :) Fakat kampanyalı fiyatı dışında alırmıyım bilmem :)
2 ve 4 numara da Loreal Paris Pure Zone serisinden Siyah Noktalara Karşı Gözenek Sıkılaştırıcı Tonik ve Arındırıcı Temizleyici tonik var.En memnun kalarak kullandığım toniklerimden diyebilirim :p
Pure Zone serisinin tüm ürünlerini denemek lazım aslında. Hakkında hep iyi şeyler duydum ve bende çok memnun kaldım.Makyaj kalıntılarını çok güzel temizliyor herkese tavsiye ederimmm
3 Numarada Neutrogena Deep Clean var. Çoook severek kullandığım toniklerden. Makyaj kalıntılarını, kiri , siyah noktaları vs. ne varsa temizliyor. Özellikle indirime girdiği dönemlerde mutlaka stoklamak lazım yağlı ve karma ciltler için çok etkili 
Ben daybuyday.com dan almıştım ( tıkk) ve hediye çekimde olunca çok uyguna gelmişti  :)
Ve son olarakta 5 numarada ki Olay Tonik var. Makyaj temizlemekten ziyade günlük bakım için daha uygun gibi.Diğerlerine göre fiyatı da uygun olan toniklerden ama yağlı bir cildiniz varsa pek fazla önermem :)

1 yorum:

  1. İnstagram kullanıcı adları hakkında çok güzel bir yazım var. 1000 den fazla boşta kullanıcı adı yazımda mevcut.

    YanıtlaSil