Perşembe

Sactebesirleri.com'dan Saç Tebeşiri Kazanan Şanslı Katılımcılar

Rengarenk kampanyamızın sonuna geldik ve sıra yine kazananları açıklamaya geldi :)
Güzel kampanyamız için firmamıza bir kez daha teşekkür ediyorum. Gelen ürünleri çok beğendim ve en kısa zamanda saçlarımda ki halini resimleyip sizlerle paylaşacağım :)
O kadar güzelleri ki insan acaba hangisini sürsem diye kararsız kalıyo valla :p
Neysee lafı çok dolandırmadan kazananlarımızı açıklıyoruummm;

24'lü Saç Tebeşiri ; vmb
12'li Saç Tebeşiri ; Tuba Onde
Sürpriz Hediye ; Sibeldilci
3'lü Saç Tebeşiri ; KUMRAL28 , Sümeyye Özcan , Saliha Temiz

Kazananların hepsini ayrı ayrı tebrik ediyorumm , iyi günlerde kullanın arkadaşlar :)

Kazanamayanlar üzülmesinnn Rengarenk Saç Tebeşirleri Yalnızca Bir Tık Uzağınızdaaa;

                                                              www.sactebesirleri.com


En geç  25 AĞUSTOS 2013 tarihine kadar , mailin konu kısmına SAÇ TEBEŞİRİ yazarak iletişim bilgilerinizi denemedenalma.blogspot@hotmail.com adresime yollamanızı istiyorum LÜTFENN Telefon numaranızı yazmayı da unutmayınnn :=)) kargo için gerekli çünkü :)
Dilerseniz kampanyalarımdan haberdar olmak için blogumu izlemeye alabilir ve facebook sayfalarıma ( Tıkk Tıkk ) katılabilirsinizzzz

5 yorum:

  1. Tüh yaa :-P :-(
    Kazanan arkadaşları tebrik ederim ;-)

    YanıtlaSil
  2. bilgilerimi gönderdim çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. bilgilerimi gönderdim teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  4. Bilgileriniz ulaştı :) Diğer kazananların maillerini de tamamlayınca firmamıza toplu olarak ileteceğim.
    İyi günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  5. bilgilerimi gönderdim teşekkürler

    YanıtlaSil