Pazartesi

İlk Yurtdışı Alışverişim :)

E-ticaretin oldukça yaygınlaştığı hatta girmedik ev bırakmadığı şu dönemlerde, alışveriş yapmayı da seven biriyseniz yalnızca kendi ülkenizdeki siteler eksik kalabiliyor kimi zaman :)
Hele ki vergi vs. durumlardan dolayı fiyat avantajları da sağlıyorsa ne ala :P Bende uzun zamandır yabancı siteleri inceliyordum ve www.miniinthebox.com da uygun fiyatları da görünce bi deniyim dedim. İyi de yapmışım :)
İşte minik alışverişim;
Alışverişimin büyük çoğunluğu sevimli dostum Shila için :) Bu arada Shila shih tzu cinsi 5.5 aylık aşırı sevimli bir köpüş :=)
Hayvan sahipleri iyi bilirler ülkemizde evcil hayvan ürünleri gereğinden fazla pahallı. Minicik bir yağmurluğun fiyatı 30-40 liradan başlayabiliyor ve köpeğinizin boyutu büyüdükçe fiyatlar katlanarak artıyor. Kısacası burada bir yağmurluk alana kadar yabancı bir siteden birçok şey alabiliyorsunuz. İşte alışverişimin faturası;


Yağmurluk  7.99 $  

Tshirt 2.99$
Tasma 3.19$
Tarak 1.59$ 
Deri bileklik 0.99$
Çelik küpe 0.59$
Silah Kalem 0.89$
Kapsül Kalem 1.59$

Bu arada merak edenler için belirteyim tüm ürünlerde kargo ücretsiz. Sitede siparişlerin tahminen 10-20 iş gününde ulaştığı belirtilmiş benim siparişim tam 1 ay sonra geldi. Yani biraz geç elime ulaştı fakat ürünler kaliteli ve paketlemesi gayet iyi.

Deri bileklik sevenlerinde mutlaka incelemesini öneririm. Benim çarşıda gezip gördüğüm kadarıyla deri bileklikler 5-6 TL den başlıyor ve kalitesine göre fiyatları da artıyor. Deri bir bilekliğe 2TL civarı bir ücretle sahip olmak çok güzel :)Gerçi ben aldığımda indirimdeymiş şuan ki fiyatı 1.65$ Satın almak isteyenler tıkk 
Resim çekerken eklemeyi unutmuşum ama birde çelik küpeciklerim vardı. İncelemek ve satın almak isteyenler tıkk Onuda aldığımda indirimdeymiş ne şanslıyım yahu :))
Sevimli kalemlerimi de ayrıca göstermeden edemeyeceğim :P
Çantada kalem arama derdime çare olurlar inşallah :) Satın almak isteyenler tıkk
Birde silahlı kalemim var tıkk :)
Kısacası alışverişinden memnun kaldın mı derseniz ben çok memnun kaldım hatta en kısa zamanda yeni alışverişler yapacağımı da tahmin ediyorum :) Tek kötü yanı siparişlerin biraz geç ulaşması ama taa nerelerden geliyo o kadar da olsun diyelim :=))
Neyse bu kadar deneyim yeter. Bu yazımdaki kapanışı Shila'yla yapmak istiyorummm. 
İşte dünya tatlısı bebeğimmmm;

:=))

2 yorum:

  1. Shilaa çok tatlısııınnn!!!
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürleerrr :)

    YanıtlaSil