Çarşamba

Erospirlanta.com ile Mutluluğu Yakala

Tektaş ve pırlanta diyince tek ilgilenen bayanlar gibi görünse de yeni yıl hediyesi, doğum günü hediyesi, yıldönümü hediyeleri, evlilik teklifi falan işin içine girince zaman zaman erkekleri de ilgilendiriyor tabii. Hal böyle olunca da bir araştırma telaşı sarıyor ve çevredeki tüm kuyumcular teker teker gezilmeye başlanıyor.
Eğer sizde sevgilinize ya da eşinize bir hediye arayışındaysanız veya bir evlilik teklifi hazırlığındaysanız ve Evlilik teklifi için özel ürünler arıyorsanız şuan doğru yerdesiniz çünkü Türkiye'nin en büyük online pırlanta mağazası olan www.erospirlanta.com hizmetinizde. Üstelik kişiye özel online pırlanta danışmanı ile anlık konuşma imkanı da var ve tüm sorunlarınız deneyimli danışmanlar tarafından anında hallediliyor. Bir diğer güzel yanı ise ürünleriniz Türkiyenin her yerine ortalama 1,5 günde teslim oluyor. Yani aldıktan sonra günlerce kargo bekleme sorununuz da ortadan tamamen kalkmış oluyor.
Peki yüzük ölçüsünü nasıl ayarlayacağım sorusu da aklınıza gelmiştir muhakkak ama www.erospirlanta.com ile yüzük ölçüsü sorun olmaktan çıktı. Siteye girip alacağınız yüzüğü seçtikten sonra yüzük ölçüsü bölümüne tıklayıp ister parmak üzerinden ölçme sistemiyle isterseniz de elinizdeki yüzükle birkaç saniye içerisinde kolaylıkla yüzük ölçüsüne kavuşmuş oluyorsunuz. Üstelik peşin fiyatına 4 taksit imkanı da var ve bu sayede bütçenizi çok zorlamadan istediğiniz yüzüğü anında satın alabiliyorsunuz.
Ya bir sorun olursa ya sevgilim beğenmezse diye de düşünmenize hiç gerek yok çünkü Pırlanta ürünlerde Türkiye’de ilk defa 30 gün iade garantisi imkanı var. Tabii iade işleminizi gerçekleştirebilmeniz için ürünün kullanılmamış ve zarar görmemiş olması yani kısaca satılabilirlik özelliklerini kaybetmemiş olması gerekiyor.
Olurda aldıktan sonra sıkılırsam, modası geçerse ve değiştirmek istersem diye düşünenleri de unutmamışlar tam 1 yıl değişim garantisi de sunmuşlar ki bence çok harika bir şey yapmışlar. Bu olayın en can alıcı yanı ise aldığınız üründe değer kaybı olmaması. Evet evet yanlış duymadınız alırken ne kadara aldıysanız o fiyata geri verip aradaki değer farkını ödeyerek yeni ürünleri alıp rahatlıkla modaya ayak uydurabiliyorsunuz.
Bir diğer önemli konu da güvenlik meselesi. Yani kart bilgilerim çalınabilir mi veya aldığım ürünler orijinal mi soruları… Öncelikle şunu belirtmeliyim ki www.erospirlanta.com ‘da bilgilerinizin güvenliğini sağlamak için 3D Secure Ödeme Sistemi bulunuyor. SSL teknolojisi bilgilerinizi şifreleyerek güvenlik altına alıp başkalarının eline geçmesini engelliyor. Ayrıca aldığınız tüm pırlanta ürünler sertifikasıyla birlikte gönderiliyor.
Kısacası evlilik ve düğün hakkında her şey www.erospirlanta.com ‘da :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder