Cumartesi

Kozmetikmarketin.com Kampanyamızın Sonucu

Aslında çekilişimizi dün yapmayı planlıyodum ama bugüne sarkmış oldu kusura bakmayın :) Çekilişimizi yaptım her saniyesini kaydettim ve kazananlarımızı belirledim. 
Güzel kampanyamız için firmamıza bir kez daha teşekkür ediyorumm :)

Makyaj malzemeleri, kişisel bakım ürünleri, parfümler ve daha neler nelerrr :)) 
Hepsinitek bir adreste;

                     www.kozmetikmarketin.com                           


İştee çekiliş anımız;
Kazananlarımız;


VİCTORIA'S SECRET BODY SPLASH


1)     gökçe ebik


2)     nilgün


3)     Yusuf Baltrak


SENTOO AROMATERAPİ ÜRÜNLERİ


1)   deniz öz


2)   safiye senlik


3)   Nuran Yıldız


4)   rümüş


5)   pötüş


            Tüm kazananlarımızı tebrik ediyorum :)


En geç 7 EYLÜL 2011 tarihine kadar , mailin konu kısmına KOZMETİK MARKETİN yazarak iletişim bilgilerinizi denemedenalma.blogspot@hotmail.com adresine yollamanızı istiyorum.(nickiniz varsa belirtin) LÜTFENN Telefon numaranızı yazmayı da unutmayınnn :=)) kargo için gerekli çünkü :)


Dilerseniz kampanyalarımdan haberdar olmak için beni izlemeye alabilir ve facebook grubuma ( Tıkk )  katılabilirsinizzzz 

3 yorum:

  1. ya mail spama düşmüş inşallah hakkımı kaybetmemişimdir :( ilk kez kazandım senin blogdan hediye.

    YanıtlaSil
  2. Adresler gönderildi bol şanslar :)

    YanıtlaSil